|
|||||||
| Notices |
| Nyheter Nyheter på Gamingnorge og relatert diskusjon |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 | |
|
Legende
![]() ![]() ![]() ![]() |
Slik som forsiden sier så har Blizzard lanserte sine planer om et felles log-in og kontosted for sine brukere.
Quote:
Blizzard sier med dette at en Battle.net konto vil medbringe mange fordeler: - Du trenger bare en log-in, og dermed så har du tilgang til alt mulig Blizzard eier og selger. Dette kan omfatte alt fra "Blizzard store" til spill som WoW, Starcraft II og Diablo III. Dette gjør at du slipper å huske så mange passord, du trenger bare et. - Du kan få muligheten til å bli trukket ut til å teste nye beta-spill og andre nyheter fra Blizzard. - Du har enkel tilgang til de gamle klassiske spillene. CD-keys kan bli lagret på kontoen slik at du kan laste ned og installere spillene når du vil. - Blizzard har tenkt å gi brukerne mye mer fordeler ved eierskap en slik konto. Nye ting vil komme, eksempel: et program der venner kan kommunisere mellom spillene. Hvis det er noen ubesvarte spørsmål så har Blizzard lagt ut en FAQ Det går også ann å lage konto right away: sign-up Battle.net (Rettet opp de MANGE skriveleif'ene som var :P ) - Takk til Kalthor for feedback! ![]() ----------------- Hva synes dere om dette tiltaket? Er det sikkert å la all informasjon (passord, CD-keys osv..) ligge ute på et sted, i tilfelle du blir hacket?
Last edited by Vonsiggy; 27-05-2009 at 14:59. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sophie's Pet
|
Hmm.. ved første gjennomlesning tenkte jeg; supert! dette høres veldig greit og oversiktelig ut!
men innerst inne vet jeg jo at dersom jeg ikke er NØDT så kommer jeg ikke til å gidde.... Je ghar god orden på passordene mine og bruker andre programmer til å snakkemed vennene mine.... Det er kanskje litt unødvendig for meg, ja.... jeg spilelr bare wow MEN; for all del! jeg vil tro at ihuga Blizzardspillere kan synes dette er morsomt ^^ |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
høres ganske bra ut dette. det gjør ting mye lettere. men hva om kontoen din blir hacka som det noen ganger skjer i wow... da er du jo egentlig i deep shit siden alt er knyttet til en og samme log-in :P
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Legende
tenkte akkurat på det samme, ettersom hvis alle er koblet til et passord, og kontoen blir hacket, så er ikke bare passordene, men også Cd-keyene i fare.... Men men Blizzard har vel et svar på dette...
|
|
|
#5 |
|
Legende
Bump - Grunnet edit...
|
|
|
#6 | |
|
Dream On
![]() ![]() |
Quote:
Høres ut som en veldig bra løsning for min del ![]()
|
|
|
|
#7 | |
|
Legende
Quote:
![]() Jeg vet ikke om Blizzard utleverer ut slike, men de gjør vel noe for å styrke sikkerheten i forhold til vanlig forumer...
|
|
|
|
#8 |
|
Member
![]() |
Du kan laste ned battle.net Mobile Authenticator til mobilen eller som sagt, legge til en Blizzard Authenticator. Mobile Authenticator funker til iPhone og iPod. Via Wi-Fi - mer info kan du finne på denne linken.Battle.net Mobile Authenticator FAQ
![]()
Last edited by Aneiras; 29-03-2009 at 21:24. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Legende
Last edited by Vonsiggy; 27-05-2009 at 15:02. |