|
|||||||
| Notices |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Neutral
![]() |
hei,min xbox over heated for noen dager siden som ga et resultat av at MW2 og Skate2 ble ødelagt om hverandre...det var helt ok varme i romet men gulvarmen var på 3? men problemet var at den ikke ville skru på seg etter den ble for varm, det to hele 20 min før den skrudde på seg og jeg fikk ut CD skate2, på en eller annen rar måte så hadde CD knekt inn i xbox!?! noen andre som har opplevd dette?
|
|
|
#2 |
|
Gud
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Friendly
![]() |
hvilken type xbox har du elite, pro, arcade??
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruker du skøteledning eller kobler du den rett i veggen?
Hvis du gjorde det første så prøver du det andre. Det at CDen har knekt er jo din egen feil når du bryter deg inn og tvinger CDen ut av systemet. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Global Moderator
|
Ville begynt med å ikke plassere Xboxen på et gulvet, for å få den vekk fra varmen og slå den av når den ikke er i bruk.
Det at den ikke slår seg på er vel åpenbart, den er for varm. Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Friendly
![]() |
det kan ha mye å si hvilken xbox du bruker, bruker du arcade eller pro er sjansen større for feil. elite (den svarte) skal ikke ha slike problemer
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Friendly
![]() |
Er vel bare å holde den unna støv og ha nok avstand fra andre ting/vegger eller noe.
Denne her inspirerte hvertfall meg til å bruke min egen eske, etter RRoD. Så ja, bare la viftene bakpå (?) ha nok, uuuh... vifterom. PS: Vet at videoen egentlig bare er en spøk.(!) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gud
|
løft alle konsoller(og PC) er minst 10-20cm oppfra bakken og ifra vegger for og minimere varme generering og støvopptak...
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|