|
|||||||
| Notices |
| Media Har du filmer, musikk, bilder eller annet fra WoW, post det her |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Legende
![]() ![]() ![]() ![]() |
Et alvorlig tilfelle i Danmark der en 28 år gammel mann som ga bort WoW-gull i bytte mot at de onanerte foran et webkamera. Han er ettersøkt i å bytte WoW-gull mot bilder og videoer av gutter (les under 18 år) helt nakne.
Synes dette er ganske drøyt og håper Blizz har noen mulighet til å banne han for evig tid. Ettersom han er klart pedofil som du kan lese om i artikkelen. Hva mener dere om saken? Kilde: http://www.dagbladet.no/2010/02/05/n...esex/10252740/
|
|
|
#2 |
|
Pus
|
hahaahaha å herregud som e lo
|
|
|
|
#3 |
|
Member
![]() |
hvor mye gold var det snakk om?
...neida bare tuller. Jeg er enig, det er veldig drøyt. Hvordan skal man eventuellt løse problemene med pedofile på online spill? Psykisk test før man får lage acc? Sette aldersgrensen høyere? Forslag? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Legende
![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror ikke er mulig og blir bare tull, tror det eneste som hjelper er at de som gjør dette blir permanent bannet og evt. ha litt oppsyn på deres venner...
|
|
|
#5 |
|
High Member
|
Sier bare litt om at det finnes pedofile overalt. Han er nok ikke det eneste tilfellet.
Han burde helt klart bannes permanent, og straffes. Folk som han burde vært innesperra for godt.
|
|
|
#6 |
|
Exalted
|
Dask på pung! DASK PÅ PUNG!
sjuke greier, men kan ikke la være å trekke på smilebåndet, jeg mener hallo? De som går med på en sånn deal kan jo ikke være helt gode selv.. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Friendly
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Administrator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Om man er en gutt som gir seg faen, er jo det der egentlig lett tjente penger.
Men ja.. litt sykt. Selv om jeg ikke klarte lavære å smile. haha |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Member
![]() |
Quote:
Jeg skjønner hva du mener, generelt ser samfunnet på jenter som "renere" og mer uskyldig i denne sammenhengen. |
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|