|
|||||||
| Notices |
| Sport, Film og Musikk Her kan du diskutere alt som har med sport, film, musikk, litteratur, tvserier, anime og så videre |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#2311 |
|
Pus
|
ikkje no ny op, bleach og naruto før den 14
![]() Edit: noen som vet om en litt anime med litt blod and stuff?... dont give me elfen lied eller hva fan den heter
Last edited by kyuubi; 06-01-2010 at 19:23. |
|
|
|
|
|
#2312 |
|
Friendly
![]() |
elfen lied opps nei vent, du ville ikke ha den:O
|
|
|
|
|
|
#2313 |
|
Gud
|
Begynt og lese Dragonball... kan se hvor Kishimioto og Tite får masse inspirasjon fra:P
|
|
|
|
|
|
#2314 |
|
Pus
|
vil bare anbefale 2 mangaer
Wolf Guy - Wolfen Crest & The Breaker orker ikkje å skrive no om di..ellr det er veldig mye vold og "perverst" innhold i dem. ;)
|
|
|
|
#2315 |
|
Gud
|
Sesong 4 av Ikki Tousen begynner i apil
![]() Edit: Anime version av Iron Man kommer også i vår, til sommeren kommer en anime version av Wolverine, og stan lee har ingått et sammarbeid med et japansk studio om og lage en animeserie som begynner i vår ![]() Last edited by Doh; 19-03-2010 at 23:34. |
|
|
|
|
|
#2316 |
|
Pus
|
what do you mean not real?
|
|
|
|
#2317 |
|
Exalted
|
Endelig slutt på Bleach fillers. Mista nesten håpet. YAY!
|
|
|
|
|
|
#2318 |
|
Pus
|
haha, manga ftw
![]()
|
|
|
|
#2319 |
|
Exalted
|
Gjennoppliver en død tråd med en såkalt 'request'.
Jeg har ikke sett på anime på år og dag, sett vekk fra å holde meg oppdatert på Bleach/Naruto/One piece, og er nå ute etter en ny anime. Det jeg er på utkikk etter er en blodig horror/splatter anime, eller en gunfight anime eller noe midt i mellom. Noe aka Black Lagoon eller Gantz. Hvis noen av folka fortsatt henger på forumet og som har holdt seg oppdatert kunne gi meg et par annbefalinger hadde jeg blitt veeeeldig happy =) Hva jeg har sett er listet opp i post #1 i denne tråden. ![]() |
|
|
|
|
|
#2320 |
|
Gud
|
Highschool of the dead anbefales...
zombie anime/manga ![]() |
|