|
|||||||
| Notices |
| Nyheter Nyheter på Gamingnorge og relatert diskusjon |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#22 | |
|
Friendly
|
Quote:
Og om grattis wow, det hadde vært supert, men om det igjen betyr mindre gms mindre updates etc. da betaler jeg heller som vi gjør nå. Last edited by Alde; 04-02-2010 at 23:02. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Neutral
|
folk klager alltid over at wow koster penger. Får høre av mange av vennene mine at wow er sugent av grunner som at det koster penger. Men jeg sier alltid at kvalitet koster. Når man har et så stort spill som World of Warcraft så må man vel pent kunne betale 100 kr i måneden for å spille. 100kr er rett og slett ikke mye i det hele tatt. Wow, bare fortsett med deres 10 dagers gratis gaming og hold dere der!
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Gud
|
for dere som klager over at man må betale for og spille ett MMO:
gjennomsnitts måneds pris på MMO subscription er 100kr måneden, dvs: ca. 3kr 50 øre per dag... det er lett og skrape sammen... |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Friendly
![]() |
Jepp! Ser folk som kaster (ja, bokstavelig) enere rundt alle veier hver dag. Legg sammen det du kan finne og du har gamecards både her og der med penger som ellers du hadde kastet.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Spammer
![]() ![]() |
100 kr i måneden, i et år er 1200 kr. I tillegg koster det også å kjøpe wow classic, TBC og WOTK. Det kan fort bli mye penger for en ung tenåring uten jobb, og med kjipe foreldre...
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Friendly
![]() |
husk at et år for en ungdom virker mye lengre enn for en eldre!
12-13 virker som 50% av livet sålangt for mange! i realiteten er jo 1200kr relativt billig for et helt år, men det varierer jo fra person. At det koster er kanskje fordi det er så bra, og det funker greit begge veier egentlig. noe om respekt for "eiendeler" eller noe (fordi gratismmoer som regel er veldig tullete på enkelte punkt) |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|