|
|||||||
| Notices |
| Nyheter Nyheter på Gamingnorge og relatert diskusjon |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 | |
|
Global Moderator
|
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=103389.0
http://www.worldofwarcraft.com/info/...ange/index.xml Ble veldig glad da jeg leste at US har fått muligheten til å bytte faction, så det er vel bare spm om når det kommer til EU servere. Quote:
Noen som har planer om å bytte faction? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Neutral
![]() |
Hmm kan forsøke med en enkel tolkning..;)
1) Alle aktive quester i questloggen vil bli fjernet (tatt ut av questloggen..altså man må plukke de opp på nytt. 2) Faction specific quests vil bli fjernet fra listen over quests som allerede er completed. 3) Det samme gjelder nøytrale quest som både alliance og horde kan ta HVIS de er del av en questchain 4) Nøytrale quests som ikke er er en del av en questchain vil ikke bli fjernet fra "completedlisten" 5) Hordeversjoner av alliance quester og motsatt (allianceversjoner av hordequests) vil bli TILGJENGELIG etter en faction change.. dvs du kan gjøre de på nytt. .. ble det tydeligere?..;) Og nei.. har bare alliance karakterer. og trives i guildet.. ![]() www.kotaed.org |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Legende
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ser ikke på dette som en forbedring. Tror det kommer til å være mye: "åååå, horde vinner alltid i bg på denne battlegroupen" -> change faction. Synes dette ødelegger litt det "løftet" du ga til din faction som du har kjempet for fra lvl 1-60/70/80. Skjønner egentlig ikke hvorfor Blizz gjør dette.
|
|
|
#4 | |
|
Spammer
![]() ![]() |
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Friendly
![]() |
Helt teit Vonsiggy, jeg er enig. Men hva gjør vel ikke blizzard (andre folk også?) for pengene nå til dags?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Spammer
![]() ![]() |
Ser ikke ut som Blizzard er blitt påvirket av finanskrisen akuratt. De er dyktige til å tjene penger, det skal de ha.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Legende
![]() ![]() ![]() ![]() |
Et sted må vel grensen gå, å "ødelegge" et spill bare for å tjene noen slanter er ganske absurd...
Edit: Lurer på hvordan WoWspillerne reagerer på dette...
Last edited by Vonsiggy; 11-09-2009 at 18:05. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Friendly
![]() |
tror de fleste wow spillerne har tatt det rimelig ok, fleste vil jeg tro gleder seg:P
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dream On
![]() ![]() |
Jeg gleder meg, men det er vel pga at jeg hverken er opptatt av lore eller pvp^^ Har nettopp kommet over mange på den nye skolen min som har samlet seg på burning steppes (H), jeg kan ikke transfere min main belf paladin fordi jeg er officer i et raiding guild som jeg liker veldig godt. Også har jeg en 71 human paladin jeg kunne tenkt å konvertere til horde så jeg kan transfere den til bruning steppes og spille med skolefolka^^
Jeg tror neppe det vil bli sånn at flere tusen spillere går fra den ene siden og over til den andre pga tap i bg... Hvis dette var en så viktig faktor så hadde de da for lengst transferret til en ny server med en annen battlegroup hvor deres egen faction har overtaket. Tror i all hovedsak dette dreier seg om de som gjerne skulle spilt med venner, men ikke har allverdens med tid til å drive å levle opp nye chars hele tiden.
|
|
|
#10 |
|
Honored
![]() ![]() |
Mulig vi bytter til horde fordi det er vanskelig å recruite nye gode spillere på alliance.
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|