|
|||||||
| Notices |
| WOW Generelt Diskuter alt som omhandler World of Warcraft, The Burning Crusade og Wrath of The Lich King |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Administrator
|
Den siste tiden har det blitt mye whining om folk som blir drept titt og ofte, folk som oppfører seg som idioter osv.
Her kan du poste historiene DINE (ikke andre sine), dumme, komplette idioter, psykiske ustabile? Dette er stedet for dem. Screenshots er også tillatt men kun hvis det er en stor del av poenget og innenfor rimelighetens grenser. Vennligst ikke post playernames, vi ønsker ikke å henge ut noen som helst, kun historiene. Alle poster som IKKE er historie vil bli slettet og evt. gitt 24timers blokkering fra å poste, dette er en post KUN for historier! Last edited by Sci-Tek; 30-07-2008 at 09:26. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
![]() |
Er ikke 100% sikker på om jeg kan kalle dette en historie, men er verdt et forsøk
![]() En av de første gangene jeg skulle inn i uldaman i badlands, fikk jeg såvidt joinet en gruppe, pga mitt lave level. Jeg skulle bare til et sted å reparere armoren, når jeg plutselig så en i gruppen skrike: "YOU STUPID? HOW DUMB IS IT POSSIBLE TO BE? RES ME FFS!" Jeg fikk ikke med meg at hun var død. Uansett, etter å ha blitt kallt en idiot på mange forskjellige måter 10-15 ganger, så roet hun seg. Når vi endelig var komt inn i instancen, fikk hun mindre enn halvparten av livene (jeg er prest, så min jobb å heale), gikk hun helt amokk igjen. Uten grunn såklart. Så sier hun, at gruppen er for noob for hun, og leaver, dermed var den turen i uldaman ødelagt ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
![]() |
Tja... Hva slags fanteri har jeg vert med på i mitt WoW liv?
Hva med den gangen jeg skulle ta en tur til SM for å blir ferdig med et quest. Jeg får samlet en grei gruppe, vi drar opp og blir selfølgelig ganke av noen lvl.60 Trolls 4-5 ganger før all er inne i Armory. Alt går knirkefritt helt til vi er framme hos Herod... For da bestemmer selfølgelig den minste Warlocken seg for å være Leroy og gå ret på før noen er klare. Alle dør og plutselig begynner Warlocken å klage på oss og kaller oss noobs fordi vi ikke klarte å redde han osv. Så det ble ikke noen flere SM turer på meg den dagen f:flop: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
![]() |
Jeg har en litt moro historie å fortelle.
Jeg joina en gruppe med folk for Maraudon (For å drepe princess Theradras) litt sent (2-3 tiden) en fredagsnatt. Det var meg, lvl 52, en rogue til lvl 49, druid 52, warrior 52. Det var 1 spot ledig og jeg sa jeg kunne fylle den, hadde en lvl 60 rogue som kunne bli med (det var litt stort å være lvl 60 så tidlig så de ble i omfgcool-tilstand) Når han joinet sa han at gruppa var litt for dårlig til å ta Theradras, og at vi trengte en priest. Da måtte jeg kicke 1 person, og det var vanskelig seff siden jeg joina sist. Jeg ble satt til leader da jeg skulle invitere lvl 60 roguen, så jeg kicka druiden for å fixe en priest. Druiden ble skikkelig forbanna, fordi han starta hele gruppa. Etterpå sa vår lvl 60 at vi enda var for dårlige pga at den andre roguen (49) var for lav. Dermed måtte jeg overtale roguen til å leave (jeg kjente han litt) slik at jeg igjen kunne invitere en FORBANNA druid =DDD Etter vi tok Theradras så heartha 3 av oss, og druid + warrior var litt sinna fordi de ville ta hele instansen =)) Følte meg litt slem da ;d
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
![]() |
Alle sin taxiservice, warlock historie.
Var i Stonetalon, helt nord på kartet ved Kurzun Compound. (alt gikk på engelsk, men oversetter jeg...) Han /w Kan du summon vennen min plz? Gjør en /who og ser at venn er på det andre kontinentet, så hvorfor ikke? Aria /r Okie, men jeg er alene her så det kan ta litt tid. Han /w Huh? hva mener du? Aria /r Jeg trenger to ppl til å hjelpe med summon, og de må være med meg. *blir invitert til gruppe* Han som spør, og han som trenger taxi /p Ok, summon nå? Aria - Nesten. Du og en til må komme til meg Venn - Åååh, er det slik det fungerer *en til joiner gruppa* Han - Summon nå? *ser hvor de er hen, begge er i booty bay* Aria - Så snart dere kommer opp hit ved Kurzun C. Han - Kan ikke du komme hit? Venn - Blir det summon snart? Aria - Jeg quester akkurat nå. Vil du virkelig at jeg skal gå igjennom hele Stonetalon til BB, summon og gå opp hit igjen???? Han - Det hadde vært skikkelig snilt av deg Aria - Sorry, dere får komme opp hit eller finne dere en annen warlock Venn - /sigh dette tar fryktelig lang tid.... Han - Du er den eneste her nå? Kan du komme hit? plzplz!!11! Venn - Blir det ingen summon?? Han - ingen ønsker å hjelpe.... *din gruppe er oppløst* 30 minutter senere, endelig ferdig med questen, møter jeg tre karer som som skal begynne på den questen jeg akkurat fullførte.... gjett hvem.... ~Ariakani warlock Sylvanas |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
![]() |
Ver i Molten core her om dagen .. hadde med en pickup rogue for å fylle en dps plass.
Men vi fikk en tåpelig add og han skulle være helten å tanke en firelord han da .. og døde selvfølgelig fortere enn svint. Jeg var healer i den gruppa og han kjefta som faen for at jeg ikke heala han og at han kom til å stikke om han døde igjen.(grunn nok til å bare sparke han ut med en gang spør du meg). Like etterpå når det kom en Lava Surger, hoppa roguen inn å tok aggro og døde igjen. Han ble fly forbanna og stakk fra raidet han kommer aldri med oss mere ihvertfall. tror han kalte meg "fucking bad healer".Vi var bare 4 prester og noen druids til å heale og da. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
![]() |
> En lang historie kort: En svenske stakk offline mens han var i party, joina med en annen char, og begynte å flame meg som partyleader for at jeg ikke invita ham med en gang han joina, uten at han hadde sagt ifra eller vist seg som online på noen måte.
Synes å huske han flame'a meg 2 ganger for nesten det samme, men jeg husker ikke detaljene lenger. > Ikke alle vet hvordan man spiller warlock, eller liker bare å utnytte andres arbeid mest mulig. Jeg var mage og traff en warlock som ville party'e for et quest. Greit for meg, selv om jeg kunne ta creeps'a alene. Jeg venta litt på at han skulle sende elementalen sin på Murlocen, før jeg kasta en fireball selv siden han var treig. Han stod bak og slo til på Murlocen etterhvert. Hans loot, og han loota. Så står han stille igjen uten å bruke elementalen sin, så jeg tar neste Murloc. Han brukte ikke elementalen sin til tanking en eneste gang, og lot meg gjøre mesteparten av arbeidet, før han plukka opp det han kunne plukke opp. Etter 3-4 creeps sa jeg bare "finished" og stakk, tok questet alene senere. > Noen folk takler bare ikke å tape i BG. En fyr fikk tak i flagget, og gjemte seg på loftet av basen fordi det andre laget hadde vårt flagg samtidig. Tiden gikk, ingen av lagene klarte å få tak i flagget til det andre laget. Flaggbærer whiner mer og mer, og flamer alle på laget for å være fullstendig ubrukelige og ikke engang prøve å få tilbake flagget, mens han selv bare ser på (ikke at han skulle løpt ut med flagget, men han hadde jo ikke prøvd selv å få tak i vårt). Etter en lang stund mista begge lagene flagget til det andre laget, og det var uavgjort så langt. Mr. Unbeatable hadde da kjangsen til å vise hvor bra han selv spilte, men quit'a spillet isteden. > Og så var det Dwarf paladinen som lot meg som mage være tank'en i party med bare oss... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Exalted
![]() |
Husker en av de første gangene jeg skulle til Gnomeregan. Var i et party, hvor lederen var en Rouge, som tydligvis ikke hadde vært i noen instancer før. Han hadde på forhånd slengt ut frasene "n00b" og "omfg" vær gang vi gjorde noe "feil". Våre "feil" var f.eks ta artifactene som sto rundt om kring som vi alle trengte til et quest, før han klarte å ninja de. Så kom vi til et sted hvor vi skulle hoppe ned på en søyle, for så å hoppe videre ned. Dette er en god snarvei, så vi hoppet alle ned på denne søylen. Så var det hans tur. Han bommet på søylen, falt ned og ble drept av en ooze! Han anklaget seff meg for å være n00b, ettersom jeg ikke healet han (han ble drept av oozen på ett slag). Vi andre i partyet begynte å bli ganske lei av han, så jeg ba han om å oppføre seg skikkelig, ellers så mistet han meg. Alle de andre tok mitt parti, og han ble pissed-off, og stakk fra partyet. Etterpå, begynte han å flame meg så det holdt med div. fraser utenom den engelske ordboka.
han var nedelender, så hva kan mar forvente ![]() En annen historie er fra Uldaman. Var i party med en palladin, som hele tiden skulle bruke Caps Lock, når han skulle si noe. Jeg ba han om å roe ned, og da klikket det heelt for han! Han ble kicka fra partyet, og sto å skjelte oss ut. Så satte vi oss ned og så på at han ble drept av mobsa (vi nådde ikke instancen en gang)han var også nedelender! nedelendere=psykopater ![]()
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
![]() |
Var en gang da jeg og 2 andre lvl 31 skulle ta siste delen av Tower Of Althalaxx. Når vi er like utenfor tårnet og deler buffs kommer det en lvl 19 og maser om å bli invitert til partyet. Han skjønnte tydeligvis ikke at han var for lavt lvl til å joine og fortsetter å whine inntil vi begynner å angripe folka inni tårnet, da skygger han unna.
Etter at vi har jobbet oss oppover tårnet og slaktet alt og fullført questen finner vi en kiste helt øverst i tårnet. Vi roller om hvem som skal ha kisten, men den heldige vinneren får intet siden lvl19-duden fra istad kommer og tar innholdet før vinneren får muligheten. Han har tydeligvis fulgt forsiktig etter oss helt opp. Vi bestemmer oss for å vente til nesten alle tårnet's skapninger har respawnet før vi sprinter ut av det og ser med fornøyelse at fyren dør etter ett par shadowbolts ![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Administrator
|
Jeg og 2 kompiser (level 24-26) gikk gjennom deadwind pass. Vi møtte en level 60 hunter og jeg som var litt lengre frem enn de andre to gikk rett forbi. Jeg nevnte i vt at det kom en level 60 Priest slik at de ikke skulle gjøre noe dumt, som f.eks. å bli drept.
Joda, Priesten kom mot de han. Ene kompisen min hadde fått fiksa en /lick macro som han fyrte opp på han. Priest spaserte videre. Så kom han til den andre kompisen min som også hadde fikset seg en emote macro, nemlig /fart. Han tok selvfølgelig å brukte denne macropå priesten. Mr. Priest dismounta, fyrte opp en dot på kompis nr. 2, tok swiftnesspotion, puttet dot på kompis nr. 1, så de dø, mounta - gikk videre... Var hyggelig på vt når kompis 1 banna som faen på nr. 2, "HVORFOR I HELVETE GJORDE DU DET DER?!" I hardbarka trønderstil =) En hyggelig tur.
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|