|
|||||||
| Notices |
| Off-topic Her kan du diskutere alt som du ikke finner en kategori for her på forumet. Så lenge det ikke strider med rettningslinjene |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Administrator
|
Heisann,
Tråden som kanskje skapte mest stemning på forumet fra gamledager var vel bildetråden. Alle postet et eller flere bilder av seg selv slik at andre forumbrukere kunne se hvem de var. Jeg poster nå to bilder av meg selv, og håper andre følger etter =) ![]() ![]() Det var meg. Har også bilde av wow-genseren jeg fikk av vivendi hvis noen vil se (eyecandy) ![]() HF =) Kommentar uten eget bilde = deletezor
Spiller: Robii level 80 paladin - Xavius (horde) Last edited by Sci-Tek; 30-07-2008 at 14:41. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
|
![]() WoWgenser <3
Spiller: Robii level 80 paladin - Xavius (horde) Last edited by Sightless; 01-08-2008 at 14:57. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
drøyt år gammelt bilde, jeg er egentlig veldig pen hvis jeg gidder:P
![]() Last edited by Sightless; 01-08-2008 at 14:57. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
![]() |
hihi.. jeg har også rosa cøffa- brathas
![]() ![]() lettkledd oppdagen threaden tidlig på morgenkvisten... og excuse bildene, cammenar brukket så måtte holde den.
"Menn gjør alltid bare to feil; Det de sier, og det de gjør." Last edited by Sightless; 01-08-2008 at 14:57. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Administrator
|
![]() Gjett hvem som hadde en drita kompis som skrev <3 guildnavnet i wow på russebuksa mi :P
Spiller: Robii level 80 paladin - Xavius (horde) Last edited by Sightless; 01-08-2008 at 14:57. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lolministrator
|
På tide at en skikkelig fæl en laster opp bilde av seg selv!
![]() Så her er jeg da.. Blir det for sterkt for noen kan jeg fjerne bildet igjen ![]()
Finner du noe feil på siden så ta kontakt Last edited by Sightless; 01-08-2008 at 14:57. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
![]() |
![]() mæj. Nei, jeg er ikke "gother", bare så det er sagt før den diskusjonen kommer. ![]() Kanksje litt mer oppdatert, dog mindre synlig. *edit: Ok, jeg undervurderte størrelsen på bildet Ikke slå meg^^Last edited by Sightless; 01-08-2008 at 14:57. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
</div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Vanyon @ Oct 10 2005, 16:00)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> Hahaha...Satt i kø uttafor colosseum i 4 uker får å få prem billett. Rad 13 s 9 på premiera
(beste plassen i huset spør du meg : ) [/quote] Stod i 45min i kø på Saga(Salget begynte 12.00, jeg var der 11.15 og jeg var førstemann), og fikk allikavel tak i 3 billetter på rad 2(Kunne vell ikke forvente bedre, men) Bildet av meg selv (Forumet lar meg ikke lastet opp bildet rett hit pga den er visst en Dynamisk Side(Imageshack.us) Eneste bildet av meg selv atm... Får bare ikke USB'en til å funke perfekt med mobilen min så får ikke sendt over bildene av meg sjæl(Jepp, tar bilder av meg selv på badet ) derfra...
AoC-Vanaheim - Norsk AoC community side Last edited by Sightless; 01-08-2008 at 14:58. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
|
![]() teh hawwt
Champion Shadowpixie GM i Einherjar Bloodfeather (PvP) Last edited by Sightless; 01-08-2008 at 14:58. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
![]() |
![]() Tidenes hunk. Last edited by Sightless; 01-08-2008 at 14:58. |
|
|