|
|||||||
| Notices |
| Sport, Film og Musikk Her kan du diskutere alt som har med sport, film, musikk, litteratur, tvserier, anime og så videre |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 | |
|
Exalted
|
Jeg har sett rundt på forumet at det er mange som har feks, Naruto, Bleach osv i avatarene/signaturene sine.
Ofc liker vi dette n_n Jeg ville egentlig bare samle alle de som liker dette under et topic :) Samt gjerne lage litt diskusjon rundt hva som er bra/dårlig anime evt andre manga/anime relaterte saker. Som feks meg har sett/ser på: - Naruto shippuuden - Bleach - Naruto - One piece - Grenadier - Golden boy - Love hina - School rumble - Green green - Hellsing - Samurai champloo - Full metal panic - Full metal alchemist - Hunter x hunter - Fruit basket - Ghost shell - Shaman king - Kenshin - Elfen lied - N.D angel - Death note - Sandland - Blood+ - Dragonball / DBZ / GT - Vampire D - Trinity blood - Avatar - Air gear - Gantz - Avenger - Gun grave - Samurai deeper kyo - Berzerk - Beck - Black blood brothers - Pokemon - Digimon - Chobits - Samurai x - Trigun - Gundam seed - NG evangelion - Claymore - GTO - Higurashi no naku koro ni / s1, s2, s3 - Ghost hunt - Bastard!! - Serial eksperiments lain - Devil may cry - Darker than black - Flame of recca - Gunslinger girl - Afro samurai - Kekkaishi - Shukagun no Shana - Dokuro-chan - Gundam 00 - Bondocks - Demonbane - Ninja scroll - Fist of the north star - Gensomaden Saiyuki - Soul eater - Akagi - FLCL Fooly Cooly - Black Lagoon - Angel Cop Manga jeg har lest / leser: -Dragonball / DBZ -Love hina -Blade of the immortal -GTO -Naruto -Bleach -Yu-gi-oh -Kenshin -Chobits -Shaman king -Ragnaros -Death note -Gantz -Naruto shippuuden -One Piece -Black Lagoon Ellers så har jeg sett: -HXH ova's -Hellsing ova -Naruto filmene (1/2/3) -Bleach filmen -DB filmene (1/2/3/4) Post hva dere liker! Edit: ***IKKE POST SPOILERS*** (send heller PM's)
Last edited by Bukkskjegg; 26-07-2010 at 23:51. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gud
|
Ser mye på anime:
Soultaker Blood+(Digger denne:P) Full Metal Alchemyst(min favouritt) Heat guy Akira Ghost in a shell Jungle wa itsumo hale nochi gu(hahahahahaha denne er morsom:P) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
![]() |
Akira, Naruto a Ghost in a Shell og Hellsing er bra Anime
vurdert å prøve Bleach etterhvert ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
![]() |
Host, går stort sett i Naruto og Shaman King (Shonen Jump). Jeg skal gifte med med Sasuke, han bare vet det ikke enda <3
Ninjaer FTW!
|
|
|
#5 |
|
Gud
![]() |
Har gitt meg med Anime-serier, likte Naruto til Sasuke forsvant, etter det har det vært generelt svada story-line.
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
![]() |
håper Sasuke kommer tilbake jeg! liker Itachi mest da, ser på Naruto i håp om at Sasuke kommer tilbake :top:
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
Hellsing OVA, FMA, Bleach, Elfen Lied er vel de jeg ser på atm.
"Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed into a slow vibration, that we are all one consciousness, experiencing itself subjectively, there's no such thing as death, life is only a dream, in which is an imagination of ourselves. ... Here's Tom with the weather." |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
![]() |
anime/manga ftw<3 . Liker naruto,full metal panic,love hina,hellsing,uzumaki og warcraft tst :top: . ninjapower!^o^
|
|
|
#10 | |
|
Gud
![]() |
Quote:
|
|
![]() |
| Thread Tools | |