|
|||||||
| Notices |
| Nyheter Nyheter på Gamingnorge og relatert diskusjon |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Administrator
|
Blizzard kommer til å åpne for betatesting i Naxxramas snart! Testingen vil fungere slik at du kan teste både 10man og 25man. Du vil også erfare den looten de har tiltenkt live!
I forhold til Naxxramas level 60 har de endret på noen ting: - Gamle mobs er tilbake, men det er også noen nye - Trashpulls mellom Fearlina, Patchwerk og Razuvious har blitt betraktelig redusert for at instansen skal ta mindre tid. - Heigan Gauntlet er ikke lengre en gauntlet. Det er nå en ny veldig liten gauntlet etter etter Heigan! Den største forskjellen mellom 10man og 25man instancene er at det er flere mobs i 25man. Blizzard skriver også at det kommer mer info om Naxxramas så snart det er tilgjengelig! ------- Premades? Dette er et spørsmål! I flere tråder på betaforum skrives det at premades fungerer i US og kommer snart til å være aktiv i EU også. I løpet av helgen regner vi med at disse vil være oppe. Fra kilder skal disse premades ha fult pvpgear og være fult enchanted.
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
![]() |
Aner jeg et norskt naxx raid med pre mades?
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
Ja det aner du, så lenge vi får samlet 10 stk.
MT = Rocra (Death Knight) OT = Myfanta (Death Knight) Healer = Karanka (Resto Druid (vi tvingern til respec)) Healer = Robban (Paladin) Healer = Teks (Paladin) DPS = Kontra (Mage) OT?/DPS = Syrcorax? (Warrior) DPS = Thundar (Enhancement Shaman?) så trenger vi flere dps-folk, som skal være greit å få til. Last edited by teks; 05-09-2008 at 18:36. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
![]() |
DPS = Meg shadow priest
|
|
|
#5 |
|
Honored
![]() ![]() |
Hvordan er DK som tank?
Jeg er nok bedre som DPS enn OT vil jeg si.. Tanking skills? Nah... Har ikke tanket noe på lenge :P |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Global Moderator
|
Joiner gjerne også hvis det er plass til en dps mage ^^
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Administrator
|
Teks glemte meg, nedgraderer deg til maur til imorgen!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
Jeg tok det som en selvfølge at du ikke var interessert i raiding, Sci
Om det ikke stemmer så er du selvsagt hjertelig velkommen.Vi får prøve å avtale en kveld vi kan teste naxx på, blir vel til uka. Ang. DK tanking så skal de være like bra som warrior, pala og druid. Prøver meg på ny liste: MT = Rocra (Death Knight) OT = Myfanta (Death Knight) Healer = Karanka (Druid) Healer = Robban (Paladin) Healer = Teks (Paladin) DPS = Syrcorax (Warrior) DPS = Kontra (Mage) DPS = Zeus5k (Mage) DPS = daniel0705 (Shadow Priest) DPS = Thundar/Otemba (Shaman/Hunter) Ser ut som vi får nok folk iaf. Prøve å finne dato etterhvert, håper vi får til dette.. :P Last edited by teks; 05-09-2008 at 20:33. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Administrator
|
Tvilsomt, kommer ann på tidsbruken.. men premade chars er vel lotto om i det hele tatt kommer opp så..
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Honored
![]() ![]() |
Hvordan blir Naxx nå da? Lvl? Og trenger vel ikke rep med AD vel? Har faktisk aldri gjort Naxx før.
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|