|
|||||||
| Notices |
| Nyheter Nyheter på Gamingnorge og relatert diskusjon |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Senior Member
|
Etter en helg med mye klaging fra europeere, så har Blizzard endelig kommet med en offisell uttalelse når det gjelder premade lvl 80 characters.
As we're moving ahead with the beta we feel specific testing on high-end PvP balance is required. Hence one (US) realm does have level 80 pre-mades available. I praksis vil dette si at Blizzard kan brenne det kun er US som får gleden av premade characters for øyeblikket, med sine 3 servere kontra EU sin ene. Så til de som er i beta så er det bare å fortsette levlingen, for latmannsløsningen ser ikke ut til å komme med det første. Kilde: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=9679909751&pageNo=2&sid=2003#2 0 Last edited by Sci-Tek; 09-09-2008 at 12:23. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
eyy du fikk til strikeout på bbcode jo! flink!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
jaja EU har jo alltid vært bedre en US så er jo bare digg at vi blir satt litt tilbake for og fortsatt ta rotta på dem selgode paranoide tinga over sjøen der vest en plass
|
|
|
|
#6 |
|
Honored
![]() ![]() |
Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh............. Urettferdig
Vi får bare lvle da.. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
![]() |
dette var jo gledelig! greia er at jeg ikke var så keen på å levle fordi jeg vil ha noe av gleden med å oppdage nye ting når wotlk går live!
|
|
|
#8 |
|
Honored
![]() ![]() |
Slacker... :P Ser aldri noen av dere online. Får snart finne et annet guild :P
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
![]() |
nei!!!! Don't you dare quit on us!!!
|
|
|
#10 |
|
Honored
![]() ![]() |
Så vær online litt mer da :P Er aaaaaldri noen der. Vi kan jo queste eller gjøre instances. Litt kjedelig å gå rundt aleine og lete etter alle de dumme questene.
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|