|
|||||||
| Notices |
| Nyheter Nyheter på Gamingnorge og relatert diskusjon |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Lolministrator
|
Steel series har i sammarbeid med Blizzard laget en WoW-mus som er spesiallaget for World of Warcraft. Musen har en rekke hardware og software-finesser som blant annet er 130 predefinerte komandoer for macro, mulighet til å stille på lyset i selve musen etc.
Musen kan forhåndsbestilles fra SteelSeries sine hjemmesider og koster $99 noe som i skrivende stund er om lag 630 kr (790 inkl mva). Mer info om musen og et par andre WoW-produkter fra SteelSeries finner du her ![]() Her er noen fler bilder av musen: ![]() ![]() ![]()
Finner du noe feil på siden så ta kontakt Last edited by Doh; 31-08-2009 at 11:49. |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
hmm absolutt interesang mus, men nå ser den jo litt klumpete og stor ut, og den ser litt annerledes ut mtp at den er smalere bak en foran, alle mus er jo det men ikke i den grad denne musa ser ut til og være :P
kanskje jeg kjøper den for og prøve, trenger ny mus snart uansett |
|
|
#3 |
|
Senior Member
![]() |
siden den har ingenting nytt vs razer bare et par flere knapper tror jeg det fortsatt blir razer på meg ihvertfall.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
|
det var dyr mus.. mus skal være:
* gratis * fritt tilgjengelig * komme på døren i helgene * servere frokost / middag / kvelds i ukedagene * vaske i resterende tid. Glemte jeg å si at jeg er idiot? |
|
|
|
|
#5 |
|
Member
![]() |
Nei men det vet vi jo allerede
|
|
#6 |
|
Member
![]() |
|
|
#7 | |
|
Guest
|
Quote:
er da ikke idiot du? :P du er bare så mye smartere en gjennomsnittet så derfor tror folk du er motsatt av smart hehe hmm leste om musa og tror selv jeg holder emg til G5 ei stund til :P |
|
|
|
#8 |
|
Dream On
![]() ![]() |
jeg har rosa mus
Mistanke om kofferttanker her^^ så for å unngå misforståelser --->http://farm4.static.flickr.com/3147/...df9051.jpg?v=0 Den skal ikke byttes ut med det første nei
|
|
#9 |
|
Senior Member
![]() |
alt etter ^^ er bare propaganda
|
|
|
|
|