|
|||||||
| Notices |
| Nyheter Nyheter på Gamingnorge og relatert diskusjon |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Honored
|
For ikke så alt for lenge siden så kunne man lese at WoW rundet 10 millioner spillere. Men det stopper neiggu ikke der, spillerbasen til World of Warcraft ser bare ut til å bli større og større som dagene går. Nå har de passert 11 millioner spillere som spiller aktivt og det ser fremdeles ut som at det vil komme til flere spillere, så hvor skal dette ende?
Kilde: Wow-Europe Blizzard Press Release |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Friendly
|
Det kalles recruit a friend, der folk powerlvlr ;)
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Honored
|
Er penger i kassen for Blizzard det^^
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
![]() |
forige børsraporten sa vell 6,5mill spillere når de teller unike spillere, ikke accounts
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Guest
|
Quote:
6 000 000 * 150kr (1 måneds gamecard) = 900 000 000 vis jeg da ikke tar helt feil så tjener blizzard nesten 1 milliard i måneden? eller bommer jeg helt? da ren omsetning, så svært mye ka det vel ikke koste med strøm, distribusjon, holle sider og servere oppe, lønn til ansatte verden over. noen som vet hvor mye ren bruttoinntekt blizz har? utenom at det er sykelig mye og man kan kjøpe mange slikkepinner for det :P |
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
|
Quote:
Aner ikke! Men jeg snakker av erfaring når jeg sier at de har også rikelig med utgifter hver måned. Men de har råd til smør på skiva for å si det slik. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Honored
![]() ![]() |
Vi kan rane Blizzard!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
![]() |
tror nok ikke jeg ville hatt nettregningen for blizz sine datasenter akkurat
![]() men hadde gjerne tatt litt av backupsystemene for *host* min ofc helt lovlige filmsamling |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Guest
|
Quote:
har alltid selv egentli hatt lyst og jobbe i blizzard :P eneste er requirments til jobb der er jo helt ganske "lol" :< |
|
|
|
|
#10 |
|
Honored
![]() ![]() |
Jobbe som hva da? Jeg har det som mål. Men masse utdanning først.
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|