|
|||||||
| Notices |
| Nyheter Nyheter på Gamingnorge og relatert diskusjon |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Administrator
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En hel gjeng med fanboys har nå laget en gruppe på den populære spilltjenesten Steam hvor de har samlet seg for å vise at de boikotter den nye Left 4 Dead 2 som ble annonsert under Electronic Entertainment Expo (E3) Juni 2009.
Gruppen består nå av ca 20,000 medlemmer hvor alle har det samme målet. De mener selv at det er alt for tidlig til å selge L4D2 i tillegg har den mange grunner til å boikotte L4D2. Her er noen av grunnene til boikotten: - Utrolig bra innhold for L4D1 ble lovet men aldri gitt. - De mener Valve har lagt liten tro i L4D1 siden de allerede jobbed med den andre utgaven ikke lenge etter utslipp av den første. - L4D2 er nesten helt identisk med første utgaven. - Bare 5 måneder etter de har annonsert L4D2 vil de starte salget. (17 November 2009). Boikotterne mener selv at dette er alt for liten til tid å utforske og spille i nr 1. - De nye spillkarakterene ser dårlig og lite motivert ut. - L4D2 ser også alt for lyst ut i forhold til det første spillet. Link til Steam gruppen kan du finne her. Kilde på artikkel. Hva mener du? Post i denne tråden! Vi vil vite hva du mener om saken. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
![]() |
Syntes den kom litt tidlig ut men hadde da ikke laget en boikot gruppe for det.
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
![]() |
Jeg må bare si at jeg gleder meg til L4D2, og at folk mister troen på VALVe så lett, etter alt de har gjort er mer eller mindre litt skuffende.
Husker folk da de sa at The Orange Box "inneholdt altfor lite", men da de endelig slapp den ble den lovprist som "Deal of the Centrury"? Trust us a little on this one, sa VALVe. Selvfølgelig skal jeg gjøre det! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
Personlig hadde jeg aldri tenkt over en boikott pga av et spill blir sluppet 1 år etter det forrige. Man kan bare håpe på at L4D går enda mer ned i pris og at den får flere gratis demoer slik at man kan "bli ferdig med det" før de slepper den nye.
Uansett, eneste jeg har å si er at traileren ikke var så alt for fantastisk. http://www.youtube.com/watch?v=dSfsMJgypdw |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
![]() |
Deg om det, jeg synes den var skitbra :P
Og når det gjelder spillkarakterene lover de mye dypere personligheter, personutvikling og masse kule saker, så der er det iallefall ikke noe å klage over før du ser det i aksjon. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Administrator
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Legende
![]() ![]() ![]() ![]() |
Vonsiggy har ikke så masse og si om saken.
Edit: Sophie er tøff, men Vonsiggy > Sohpie ;)
Last edited by Vonsiggy; 10-06-2009 at 15:38. Reason: Unødvendig post. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
![]() |
Jeg har ingen formeninger om spillet. Men videor jeg har sett runt det svarer meg. Neitakk til det spillet.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Dream On
![]() ![]() |
Quote:
On topic. Har ikke prøvd spillet. Kommer sikkert ikke til å gjøre det heller. Elsker virus-filmer, men tør ikke å spille sånne spill:S
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|